Yunusemre Belediyespor, Genç Kızlar Voleybol İl Birinciliği B Grubu 6. haftasında Manisa Büyükşehir Belediyespor’u 3-2 mağlup ederek namağlup liderliğini sürdürdü. Atatürk Spor Salonu’ndaki karşılaşma kırmızı-beyazlılara Play-Off Final Grubu öncesinde önemli bir moral galibiyeti getirdi.

Kritik maç tie-break setinde çözüldü

Zorlu mücadelede Yunusemre Belediyespor, 21-25 kaybettiği ilk setin ardından toparlanarak ikinci seti 25-16 aldı. Üçüncü seti 29-31 kaybeden ekip, dördüncü seti 25-22 kazanarak maçı karar setine taşıdı. Tie-break bölümünde üstün bir oyun ortaya koyan Yunusemre, 15-9’luk sonuçla sahadan 3-2 galip ayrıldı ve puanını 16’ya yükseltti.

Altay’da kara bulutlar dağılıyor
Altay’da kara bulutlar dağılıyor
İçeriği Görüntüle

“Son topa kadar savaşan bir ekip var”

Müsabaka sonrası konuşan Yunusemre Belediyespor Antrenörü Seda Çarıkçı, oyuncularının mücadelesinden gurur duyduğunu belirterek şunları söyledi: “Takımımın pes etmeyen oyun anlayışıyla gurur duyuyorum. Son topa kadar savaşan bir ekibe sahibiz. Hedefimiz Play-Off’ta da başarılı olup Türkiye Şampiyonası’na gitmek.”

Kaynak: İHA