Sakarya Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi, hijyen süreçlerini daha hızlı ve hasta odaklı hâle getirmek için “QR Kod Temizlik Memnuniyet Anketi Uygulaması”nı hayata geçirdi. Uygulama ile temizlik şikayetleri anında ilgili personele iletilerek müdahale sağlanacak.
QR kodla anında bildirim
Vatandaşlar ve hastane çalışanları, lavabo ve tuvalet gibi ortak kullanım alanlarındaki temizlik eksikliklerini cep telefonlarıyla QR kod okutarak bildirebilecek. Uygulamada “Temizlikten memnun kaldınız mı?” sorusuna “Evet” veya “Hayır” yanıtı veriliyor. “Hayır” seçeneği işaretlendiğinde, eksiklikler anında SMS ile sorumlu personele iletiliyor ve rutin temizlik saatleri beklenmeden müdahale ediliyor.
Hasta ve çalışan memnuniyeti hedefleniyor
Başhekim Dt. Nadide Akdoğan, uygulamanın Sakarya’da bir ilk olduğunu belirterek, “Bakanlığımızın hastanelerde hijyen standartlarını artırmak gayesiyle başlattığı karekod uygulaması hastanemizde de uygulanmaya başlandı. Hedefimiz, her alanda olduğu gibi temizlik alanında da hasta ve çalışan memnuniyetini artırmaktır” dedi.