Sivas’ta bir teknoloji mağazasından robot süpürge satın alan Turgay Abuş, cihazın garanti sigortasını da yaptırdı. Garanti kapsamı, cihazın arızalanması veya kırılması durumunda yenisiyle değiştirilmesini içeriyordu. Ancak iddiaya göre, robot süpürge 2 yıl içinde tam 10 kez bozuldu.
3 ay boyunca yanıt bekledi
Her seferinde garanti kapsamında değişim talep eden Turgay Abuş, servise gönderdiği ürünü yenisiyle değiştirmekte zorlandı. Yetkililerden de olumlu bir dönüş alamayan vatandaş, çareyi Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurmakta buldu. 3 ay boyunca Tüketici Hakem Heyeti’nden yanıt bekleyen fakat oradan da yanıt alamayan vatandaş bu durumun üzerine alışveriş yaptığı mağazaya gitti. Öfke krizi geçiren vatandaş mağazanın önünde robot süpürgesini yere vurarak parçaladı.
Kaynak: Haber merkezi