İletişim Başkanlığı İzmir Bölge Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamaya göre, CİMER aracılığıyla İzmir'de geçtiğimiz yıl toplam 315 bin başvuru yapıldı. Başvuruların büyük bir kısmının şikayetlerden oluştuğu belirtildi.
Şikayet oranı yüzde 78!
İzmir Bölge Müdürlüğü’nün düzenlediği "2024 yılı CİMER İzmir Genel Değerlendirme Toplantısı"nda, başvuruların yüzde 78'inin şikayet, yüzde 18'inin istek, yüzde 4'ünün ise bilgi edinme, görüş-öneri ve teşekkür içerikli olduğu açıklandı.
"Şeffaf ve erişilebilir yönetim"
İletişim Başkanlığı İzmir Bölge Müdürü Cengiz Kutlu Yüksel, CİMER’in vatandaşların taleplerini doğrudan iletebildiği etkili bir platform olduğunu vurguladı. Yüksel, CİMER'in devlet ile halk arasındaki iletişimi hızlandırarak şeffaf ve erişilebilir bir yönetim anlayışı sunduğunu ifade etti.
Kaynak: AA