Aziz Yıldırım, yaptığı açıklamayla Fenerbahçe Spor Kulübü başkanlığına aday olduğunu resmen duyurdu.

Seçim süreci

Fenerbahçe’de 6-7 Haziran’da yapılacak olağanüstü seçimli genel kurul öncesinde adaylık süreci netleşmeye başladı. Kulüpte seçim atmosferi giderek hareketleniyor.

Yıldırım’ın mesajı

Açıklamasında birlik ve beraberlik vurgusu yapan Yıldırım, camiaya çağrıda bulunarak kulübün geleceği için ortak hareket edilmesi gerektiğini ifade etti.

Altay’dan ayrılan Emre Tangeldi Eskişehirspor yolunda
Altay’dan ayrılan Emre Tangeldi Eskişehirspor yolunda
İçeriği Görüntüle

Kulüp gündemi

Fenerbahçe’de başkanlık yarışı resmen şekillenirken, seçim sürecinin kulübün ekonomik ve sportif geleceği açısından kritik bir döneme işaret ettiği değerlendiriliyor.

Kaynak: Haber Merkezi