Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, annesinin vefatını sosyal medya hesabından duyurdu. Merhumenin cenazesinin, 13 Mayıs Çarşamba günü Seferihisar Ulu Camii’nde öğle namazını müteakip kılınacak cenaze namazının ardından toprağa verileceği bildirildi.

Acı haberi sosyal medyadan duyurdu

Başkan Yetişkin, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

“Kıymetli annemizi ebediyete uğurluyoruz…

Her 3 İzmirli’den 1’i kalp ve damar hastalıkları nedeniyle hayatını kaybetti
Her 3 İzmirli’den 1’i kalp ve damar hastalıkları nedeniyle hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Hayatı boyunca sevgisi, emeği ve fedakârlığıyla ailemizin en büyük değeri olan canım annemizi kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.

Rabbim seni rahmetiyle kuşatsın…
Yattığın yer incitmesin, mekânın cennet olsun.”

Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin’in paylaşımının ardından çok sayıda taziye mesajı paylaşıldı.

Kaynak: Haber Merkezi