Karşıyaka’da yeni yönetimden anlamlı başlangıç: İlk ziyaret kabristana oldu
Karşıyaka’da yeni yönetimden anlamlı başlangıç: İlk ziyaret kabristana oldu
İçeriği Görüntüle

Geçtiğimiz sezon başlamadan önce bahis soruşturması kapsamında 8 ay ceza alan ve daha sonra ocak ayında cezası kaldırılarak sahalara dönen 26 yaşındaki santrfor, kısa sürede dikkat çeken bir performans ortaya koydu.

Ömer Faruk Sezgin, forma giydiği 16 karşılaşmada 16 gol ve 2 asistlik katkı sağlayarak takımın hücum hattında öne çıkan isimlerinden biri oldu.

Kongre sürecini bekliyor

Golcü futbolcuya farklı kulüplerden ilgi olduğu belirtilirken, Ömer Faruk’un önceliğinin Karşıyaka olduğu ifade edildi.

Tecrübeli oyuncunun, yeşil-kırmızılı kulüpte mutlu olduğu ve başka takımlardan gelen teklifleri değerlendirmeden önce Karşıyaka’da yapılacak kongre sürecini bekleyeceği öğrenildi.

Yeni yönetimle masaya oturacak

Ömer Faruk Sezgin’in, kongrenin ardından göreve gelecek yeni yönetimle görüşme gerçekleştirmeyi planladığı bildirildi.

Başarılı santrforun, transfer kararını vermeden önce ilk olarak Karşıyaka yönetimiyle masaya oturmasının beklendiği kaydedildi.

Kaynak: Haber Merkezi