İZMİR

Karşıyaka Belediyesi’nde toplu sözleşme imzalandı: Memurların haklarında iyileştirme

Karşıyaka Belediyesi ile Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube arasında yapılan Toplu İş Sözleşmesi imzalandı. Yaklaşık iki yıl geçerli olacak sözleşmeyle memurların ekonomik ve sosyal haklarında iyileştirme sağlandı.

Abone Ol

Karşıyaka Belediyesi, Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube ile yürütülen Toplu İş Sözleşmesi görüşmelerini anlaşmayla sonuçlandırdı. İmzalanan sözleşme kapsamında belediyede görev yapan memurların ekonomik ve sosyal haklarında artış ve iyileştirmeler yapıldı.

Sözleşme, Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal ile Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt tarafından imzalandı.

İmza törenine geniş katılım

İmza töreninde Tüm Bel-Sen İzmir 2 Nolu Şube Başkanı Nihat Filiz, Şube Yöneticisi Fırat Belen, İş Yeri Temsilcisi Ecem Ölçer ve belediye bürokratları da yer aldı.

Törende, emek ve dayanışma vurgusu öne çıkarken taraflar, iş birliği içerisinde yürütülen sürecin önemine dikkat çekti.

Başkan Ünsal: “Emekçilerimizle daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz”

Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, yapılan sözleşmenin belediye çalışanlarının haklarını koruma açısından önemli olduğunu belirtti.

Ünsal, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

“Yaşamım boyunca her zaman işçinin ve emekçinin yanında oldum. Zor şartlarda dahi alın terinin karşılığını vermek için mücadele ettim. Bu inançla yetkili sendikamız ile uzlaşı sağlayarak tüm memurlarımızın haklarını koruyan bir toplu sözleşmeye imza attık. Karşıyaka Belediyesi’ne emek veren tüm çalışma arkadaşlarımla daha güçlü bir geleceğe yürüyoruz.”

Sendikadan teşekkür mesajı

Tüm Bel-Sen Genel Başkanı Erdal Bozkurt ise sözleşmenin tüm çalışanlar için hayırlı olmasını dileyerek sürece katkı sunanlara teşekkür etti.

Bozkurt, Karşıyaka Belediyesi yönetimi ve ilgili tüm paydaşların sürece yapıcı katkı sağladığını belirterek iş birliğinin önemini vurguladı.

İki yıl geçerli olacak

İmzalanan toplu iş sözleşmesinin yaklaşık iki yıl boyunca geçerli olacağı belirtilirken, düzenlemenin belediye memurlarının ekonomik ve sosyal koşullarını iyileştirmeyi hedeflediği ifade edildi.