Menderes Belediyesi Personel Anonim Şirketi, farklı pozisyonlarda görevlendirilmek üzere toplam 30 personel alımı yapacağını duyurdu. Başvurular 21-24 Şubat tarihleri arasında şahsen veya mail yoluyla gerçekleştirilebilecek.
Menderes Belediyesi Personel Anonim Şirketi bünyesinde istihdam edilmek üzere alım yapılacak pozisyonlar ve sayıları şu şekilde:
- 16 Beden İşçisi
- 1 Bilgisayar Mühendisi
- 1 Elektrikçi
- 1 Psikolog
- 2 Şoför
- 7 Süpürgeci
- 1 Vasıfsız Park İşçisi
- 1 Zabıta Yardımcı Elemanı
Başvurular nasıl yapılacak?
İlana başvurmak isteyen adaylar, 21 Şubat 2025 ile 24 Şubat 2025 tarihleri arasında Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İzmir adresine şahsen veya [email protected] adresine mail yoluyla başvuru yapabilirler.
Başvuru şartları neler?
- Adaylarda aranan başvuru şartları şu şekilde:
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
- İzmir Menderes ilçesinde ikamet etmek
- Emekliliğe hak kazanmamış olmak
- KHK ile kamudan ihraç edilmemiş olmak
- Her pozisyon için belirtilen deneyim süresine sahip olmak (2 ay)
Gerekli belgeler neler?
Başvuru için gerekli belgeler şu şekilde:
- İkametgah belgesi
- Nüfus cüzdanı fotokopisi
- 2 adet fotoğraf
- CV (Özgeçmiş)
Mülakat süreci nasıl işleyecek?
İş başvurusu yapan adayların CV'leri komisyon tarafından değerlendirildikten sonra, uygun bulunan adaylara kurum tarafından geri dönüş sağlanacaktır.
Çalışma şartları nasıl olacak?
- Çalışma Adresi: Menderes Belediyesi sınırları içindeki çeşitli işyerleri
- Çalışma Süresi: Günlük 8 saat
- Çalışma Saatleri: 08:30-17:30
İletişim bilgileri
- Adres: Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İzmir
- E-posta: [email protected]