Menderes Belediyesi Personel Anonim Şirketi, farklı pozisyonlarda görevlendirilmek üzere toplam 30 personel alımı yapacağını duyurdu. Başvurular 21-24 Şubat tarihleri arasında şahsen veya mail yoluyla gerçekleştirilebilecek.

Menderes Belediyesi Personel Anonim Şirketi bünyesinde istihdam edilmek üzere alım yapılacak pozisyonlar ve sayıları şu şekilde:

İzmirlilere sorduk: "İzmir'de kaliteli bir yaşam için aylık maaş ne kadar olmalı?" İzmirlilere sorduk: "İzmir'de kaliteli bir yaşam için aylık maaş ne kadar olmalı?"
  • 16 Beden İşçisi
  • 1 Bilgisayar Mühendisi
  • 1 Elektrikçi
  • 1 Psikolog
  • 2 Şoför
  • 7 Süpürgeci
  • 1 Vasıfsız Park İşçisi
  • 1 Zabıta Yardımcı Elemanı

Başvurular nasıl yapılacak?

İlana başvurmak isteyen adaylar, 21 Şubat 2025 ile 24 Şubat 2025 tarihleri arasında Kasımpaşa Mah. Atatürk Cad. No:1 Menderes/İzmir adresine şahsen veya [email protected] adresine mail yoluyla başvuru yapabilirler.

Başvuru şartları neler?

  • Adaylarda aranan başvuru şartları şu şekilde:
  • Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak
  • İzmir Menderes ilçesinde ikamet etmek
  • Emekliliğe hak kazanmamış olmak
  • KHK ile kamudan ihraç edilmemiş olmak
  • Her pozisyon için belirtilen deneyim süresine sahip olmak (2 ay)

Gerekli belgeler neler?

Başvuru için gerekli belgeler şu şekilde:

  • İkametgah belgesi
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • 2 adet fotoğraf
  • CV (Özgeçmiş)

Mülakat süreci nasıl işleyecek?

İş başvurusu yapan adayların CV'leri komisyon tarafından değerlendirildikten sonra, uygun bulunan adaylara kurum tarafından geri dönüş sağlanacaktır.

Çalışma şartları nasıl olacak?

  • Çalışma Adresi: Menderes Belediyesi sınırları içindeki çeşitli işyerleri
  • Çalışma Süresi: Günlük 8 saat
  • Çalışma Saatleri: 08:30-17:30

İletişim bilgileri

Kaynak: Haber Merkezi