Amazon, geçtiğimiz yıl ABD’de başlattığı uygun fiyatlı alışveriş platformu Haul’un sınırlarını genişletiyor.
Şirket, bu yıl içerisinde Avrupa ve Meksika pazarlarına giriş yaparak Shein ve Temu’ya doğrudan rakip olmayı hedefliyor. Amazon’un bu hamlesi, indirimli alışveriş trendine yönelik artan küresel talebi karşılamayı amaçlıyor.
Haul'un yeni hedefi küresel pazara açılmak
Amazon, Haul’u uygun fiyatlı ürünleri tek bir çatı altında toplayan yeni bir alışveriş deneyimi olarak tanımlıyor. Platforma yalnızca Amazon’un mobil uygulaması üzerinden erişilebiliyor ve ürünlerin büyük çoğunluğu 20 doların altında fiyatlandırılıyor.
Haul’un sunduğu seçenekler arasında 1 dolarlık kirpik kıvırıcılar, 2,99 dolarlık zirkon yüzükler gibi düşük maliyetli moda ve kozmetik ürünleri dikkat çekiyor.
Amazon, Haul için yeni yatırımlara yöneliyor
Amazon, Haul’u büyütme konusunda kararlılığını sürdürerek platformun geliştirilmesi için yeni yazılım mühendisleri ve ürün yöneticileri işe alıyor.
Şirketin kısa süre önce yayınlayıp kaldırdığı bir iş ilanına göre, üst yönetim ekibi Haul’un 2025 yılı içinde küresel ölçekte büyük bir çıkış yapmasını hedefliyor.