Göztepe, Altınordu için devreye girdi
Göztepe, Altınordu için devreye girdi
İçeriği Görüntüle

3. Lig’de mücadele edeceği 2025-26 sezonu öncesi hazırlıklarına temmuz ortasında start vermeyi planlayan Altay, antrenmanlara önemli eksiklerle başlayacak. Siyah-beyazlı ekipte hem ayrılıklar hem de sakatlıklar teknik heyetin elini zorlaştırıyor.

Geçtiğimiz sezonun son haftasında sahasında Afyonspor karşısında aldığı 2-0’lık galibiyetle ligde kalmayı başaran İzmir temsilcisinde kadroda ciddi bir değişim yaşandı.

Sözleşmesini fesheden oyuncular

Altay’da geçen sezonki kadrodan üç futbolcu kulüple yollarını ayırdı.

Kaleci Ozan, şubat ayında yönetimle karşılıklı anlaşarak sözleşmesini feshederken; stoper Hikmet ve orta saha Emre ise haziran ayında tek taraflı fesih yoluna gitti.

Sakat oyuncular ilk yarıyı kaçırabilir

Siyah-beyazlı ekipte sakatlıklar da hazırlık sürecini olumsuz etkiliyor. Çapraz bağ sakatlığı yaşayan kaleci Semih ile santrfor Ünal, sezonun ilk yarısında büyük oranda forma giyemeyecek. Menisküs yırtığı bulunan kaleci Poyraz’ın da uzun süre sahalardan uzak kalması bekleniyor.

Bahis soruşturması kapsamında ceza alan üç oyuncudan Onur Efe’nin kasım ayında, Salih’in ise eylül ortasında cezasını tamamlayacağı bildirildi. Cezası ağustos ayında bitecek olan Ali’nin ise 5-6 Eylül’de başlayacak sezona yetişebileceği ifade edildi.

Alanyaspor oyuncusu Yunus Efe’nin geleceği ise henüz netlik kazanmadı. Oyuncunun Altay kadrosuna katılıp katılmayacağı konusunda belirsizlik sürüyor.

Kaynak: Haber merkezi