BUCA

Buca’da 15 yeni zabıta memuru göreve başladı: Vatandaşın emrindeyiz

Buca Belediyesi’nde yoğun eleme sürecini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru, düzenlenen törenle görevlerine başladı. Başkan Vekili Hüseyin Benzer, zabıta personeline “Hepimiz vatandaşın emrindeyiz, bunu hiçbir zaman unutmayacağız” mesajı verdi.

Abone Ol

Buca Belediyesi, zabıta teşkilatını genç ve dinamik personellerle güçlendirmeye devam ediyor. Seçim ve değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlayan 15 yeni zabıta memuru için Buca Belediyesi Meclis Salonu’nda göreve başlama töreni düzenlendi.

Törene Buca Belediye Başkan Vekili Hüseyin Benzer, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürleri katıldı.

“Tüm amacımız halka hizmet etmek”

Törende yeni zabıta memurlarına hitap eden Hüseyin Benzer, zabıta personelinin belediyenin vatandaşla doğrudan temas eden önemli bir birimi olduğunu belirtti.

Görevin hukuk, adalet ve etik kurallar çerçevesinde yürütülmesi gerektiğini vurgulayan Benzer, vatandaşlarla iletişimde saygı ve empatinin ön planda tutulmasını istedi.

Benzer konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

“Bizim tüm amacımız vatandaşa hizmet etmek. Hepimiz vatandaşın emrinde çalışıyoruz. Onların üstünde değiliz, aksine onların emrinde olan insanlarız. Sizler nasıl belediye çalışanı iseniz, ben de Buca halkının bir çalışanıyım. Bunu hiçbir zaman unutmayacağız.”

“Belediyeyi temsil ettiğinizi unutmayın”

Zabıta personelinin sahada belediyenin yüzü olduğunu ifade eden Benzer, görev sırasında dikkatli ve özverili olunması gerektiğini belirtti.

Benzer, “İnsanlarımızı horlamayacağız, zorlamayacağız. Arkadaşlarımız dışarıda bizleri temsil ettiği için, belediyeyi temsil ettiği için çok dikkatli davranacaklar, çok çalışacaklar” dedi.

Yeni zabıta memurlarına görevlerinde başarılar dileyen Benzer, personeli sahadaki görevlerine uğurladı.

Aday memurluk süreci başladı

Göreve başlayan 15 zabıta memuru, mevzuat kapsamında bir yıllık aday memurluk sürecine girdi.

Bu süreçte temel ve hazırlayıcı eğitimler ile staj programlarını tamamlayacak olan personel, yapılacak değerlendirmelerin ardından asaleten görev yapmaya hak kazanacak.

Buca Belediyesi, yeni katılan zabıta memurlarıyla birlikte kent düzeni, denetim ve vatandaşlara yönelik hizmet kapasitesini artırmayı hedefliyor.