İZMİR GENEL

Bir tatlıyla bin umuda dokundu: İzmir’den kadın sağlığına tatlı destek!

Monreve Group’un Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında başlattığı “Bir Tatlı, Bin Umut” kampanyası büyük ilgi gördü. Kampanya gelirinin tamamı Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği’ne bağışlandı.

Abone Ol

İzmir, yine dayanışmanın ve duyarlılığın şehri olduğunu bir kez daha gösterdi. Monreve Group tarafından Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında hayata geçirilen “Bir Tatlı, Bin Umut” kampanyası, kentte büyük ilgi gördü. Kampanya boyunca satışa sunulan Orman Meyveli Cheesecake’ler, sadece damaklarda değil, kalplerde de iz bıraktı.

Gelir Pembe İzler Derneği’ne bağışlandı

Ekim ayı boyunca Montiano Alaçatı, Montiano Mistral, Montiano Torbalı, Monreve Patisserie Alaçatı, Monreve Patisserie Göztepe ve Monreve Brasserie Mistral şubelerinde yürütülen kampanyadan elde edilen gelirin tamamı, Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği’ne bağışlandı.

Her bir dilim cheesecake, erken tanının önemine dikkat çekerken, binlerce umudu büyüten bir dayanışma simgesine dönüştü.

“İzmir’in duyarlılığı bu inancı gerçeğe dönüştürdü”

Monreve Group Yönetim Kurulu Başkanı Merve Arkas, kampanyaya gösterilen ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirerek şu ifadeleri kullandı:

“Bir tatlı ile bin umuda dokunabileceğimize inandık. İzmir'in gösterdiği duyarlılık bu inancı gerçeğe dönüştürdü. Kadın sağlığı için el ele vererek fark yaratmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”