2’nci Lig ekiplerinden Altınordu, yeni sezon öncesi ciddi kadro sıkıntısıyla karşı karşıya kaldı. A takımın yarışmacı haklarını devretmek isteyen Kulüp Başkanı Seyit Mehmet Özkan, henüz beklenen yatırımcıyı bulamazken kırmızı-lacivertli ekipte oyuncu sayısı 12’ye kadar düştü.
Geçtiğimiz sezonun ardından çok sayıda ayrılık yaşayan İzmir temsilcisinde, santrfor mevkisinde de hiçbir futbolcu kalmadı. Takımın daralan kadrosu, yeni sezon planlaması açısından soru işaretlerini beraberinde getirdi.
Kalede tek isim kaldı, golcülerle yollar ayrıldı
Kaleci rotasyonunda da önemli kayıplar yaşayan Altınordu’da, Çorum FK ile anlaşan Arif Şimşir’in sözleşmesinin karşılıklı feshedilmesinin ardından kadroda yalnızca Efe Kaan Yıldız kaldı.
Santrfor hattında ise geçen sezon forma giyen Akmal ve Serkan ile devre arasında, Keni Var ile şubat ayında, Hamza ve Selahattin ile sezon sonunda yollar ayrıldı. Böylece kırmızı-lacivertliler hem kaleci hem de forvet hattında ciddi bir boşlukla yeni sezona hazırlık sürecine girmiş oldu.