Ödemiş Belediyesi, işsizlikle mücadeleye yönelik başlattığı İstihdam Ofisi ile kısa sürede önemli bir başarıya imza attı. Belediye, iş arayanları ve işverenleri aynı çatı altında buluşturarak, vatandaşların istihdam süreçlerini hızlandırıyor. 2024 yılının Eylül ayında faaliyete geçen ofis, 5 ayda 825 iş arayan ve 32 işverenle önemli bir bağ kurdu.
Başvurular kolay ve hızlı
Ödemiş Belediyesi İstihdam Ofisi, iş arayan vatandaşlara büyük bir kolaylık sağlarken, işverenler için de uygun personel bulma noktasında önemli bir köprü işlevi görüyor. Belediye, başvuruları alarak, iş ve işçi profillerini eşleştiriyor ve tarafları görüşme yapmak üzere bir araya getiriyor. Başvurular, belediyenin hizmet binasında yer alan ofis aracılığıyla ya da belediyenin online platformu olan "istihdam.odemis.bel.tr" üzerinden yapılabiliyor.
Hedef: Nitelikli personel ve istihdam
İstihdam Ofisi, sadece iş arayanları işverenlerle buluşturmakla kalmıyor, aynı zamanda sektörde talep edilen nitelikli personel ile iş arayanları doğru şekilde eşleştiriyor. Yapılan görüşmelerin ardından, uygun koşullarda işbaşı yapan vatandaşlar, yerel iş gücü piyasasında değerli birer çalışan haline geliyor. Bu uygulama, iş arayanların daha hızlı bir şekilde işe girmelerini sağlarken, işverenler için de ihtiyaç duydukları personeli bulmalarını kolaylaştırıyor.